כאשר מדובר בהצטרפות לשירותי סיבוס, ישנם מספר דברים חשובים שכדאי לדעת. הצטרפות לשירות נעשית דרך הארגון שבו אתם עובדים, ולא באופן פרטי. אז איך בדיוק זה עובד?
בשוק העבודה התחרותי של ימינו, מעסיקים מחפשים דרכים יצירתיות למשוך ולשמר עובדים מוכשרים. אחד הכלים החשובים ביותר להשגת מטרה זו הוא מתן הטבות אטרקטיביות ומגוונות לעובדים.
בעידן הדיגיטלי, עסקים מחפשים דרכים להרחיב את מעגל הלקוחות שלהם ולהגדיל את הכנסותיהם. סיבוס, כפלטפורמת הזמנות מקוונת, מציעה פתרונות יצירתיים ויעילים למשיכת ללקוחות חדשים והגברת תדירות ההזמנות.
אחת השאלות שמטרידות את מנוחתם של מנהלי משאבי אנוש ומגייסים היא מה גורם לעובד לבחור במקום עבודה מסויים. למה שיבחר בארגון ממול לכביש ולא בכם? מדוע יבחר באותה חברה קטנה ואינטימית ולא בחברה עוצמתית ונחשקת?
כל מועמד שואל את עצמו מה מקום העבודה נותן לי מעבר לשכר, סיפוק ועניין ותנאים סוציאליים. הטבות לעובדים הן היום חלק בלתי נפרד מתהליך הגיוס וכל ארגון מחפש את ההטבות שימשכו את הטאלנטים בשוק ויהפכו אותו למקום עבודה אטרקטיבי בעיניהם.
מודעות דרושים, שליחת קורות חיים ומרכזי הערכה כבר מעלים אבק אצל חלק לא קטן של החברות המובילות בשוק, ותהליכים אלו מתחילים להיראות כמו מנת חלקו של העבר. תהליכי הגיוס של חברות רבות עוברים שינוי ומתפתחים טרנדים חדשים בגיוס עובדים.
אומרים שכסף מניע את העולם, וזה נכון, אבל כאשר אתם מנסים למשוך טאלנטים לארגון שלכם, כסף עשוי שלא להספיק. בשוק העבודה של ימינו, עבור מועמדים רבים השכר אינו הגורם היחיד שנלקח בחשבון בעת קבלת הצעת עבודה.
בעידן של חבר מביא חבר, שמועות שמתפשטות כמו אש בשדה קוצים, פידבקים , דירוגים וביקורות ברשתות החברתיות, קל יותר להבין את הכוח הטמון בחוות דעת.
לקצב האדיר בו מתפתחת הטכנולוגיה סביבנו, יש השפעה אדירה כמעט על כל תחומי החיים. בפרט, עידן החדשנות הנוכחי מביא שינויים בעולם העבודה, ולמעשה מייצר את עולם העבודה העתידי.
התחרות בשוק העבודה היום היא לא רק בין החברות שמפתחות מוצרים יותר חדשניים או מציעות שירותים במחירים אטרקטיביים יותר, אלא גם החברות שמצליחות לגייס עובדים איכותיים.
מיתוג החברה הוא תהליך מרכזי, שלמעשה מעצב את האופן שבו העסק ייראה, ואיך הוא ייתפס מול הלקוחות והשותפים שלכם. מיתוג הוא גם חלק חשוב באינטראקציה מול העובדים שלכם, ובמיוחד מול עובדים פוטנציאליים.