
איך מצטרפים לסיבוס? הכל על תהליך ההצטרפות הארגוני והשירות הדיגיטלי החדש לחברות קטנות
כאשר מדובר בהצטרפות לשירותי סיבוס, ישנם מספר דברים חשובים שכדאי לדעת. הצטרפות לשירות נעשית דרך הארגון שבו אתם עובדים, ולא באופן פרטי. אז איך בדיוק זה עובד?
כאשר מדובר בהצטרפות לשירותי סיבוס, ישנם מספר דברים חשובים שכדאי לדעת. הצטרפות לשירות נעשית דרך הארגון שבו אתם עובדים, ולא באופן פרטי. אז איך בדיוק זה עובד?
בשוק העבודה התחרותי של ימינו, מעסיקים מחפשים דרכים יצירתיות למשוך ולשמר עובדים מוכשרים. אחד הכלים החשובים ביותר להשגת מטרה זו הוא מתן הטבות אטרקטיביות ומגוונות לעובדים.
בעידן הדיגיטלי, עסקים מחפשים דרכים להרחיב את מעגל הלקוחות שלהם ולהגדיל את הכנסותיהם. סיבוס, כפלטפורמת הזמנות מקוונת, מציעה פתרונות יצירתיים ויעילים למשיכת ללקוחות חדשים והגברת תדירות ההזמנות. כיצד? המאמר הזה יפרט וידון בכלי השונים והיתרונות שסיבוס מציעה לעסקים.
אחת השאלות שמטרידות את מנוחתם של מנהלי משאבי אנוש ומגייסים היא מה גורם לעובד לבחור במקום עבודה מסויים. למה שיבחר בארגון ממול לכביש ולא בכם? מדוע יבחר באותה חברה קטנה ואינטימית ולא בחברה עוצמתית ונחשקת?
כל מועמד שואל את עצמו מה מקום העבודה נותן לי מעבר לשכר, סיפוק ועניין ותנאים סוציאליים. הטבות לעובדים הן היום חלק בלתי נפרד מתהליך הגיוס וכל ארגון מחפש את ההטבות שימשכו את הטאלנטים בשוק ויהפכו אותו למקום עבודה אטרקטיבי בעיניהם.
מודעות דרושים, שליחת קורות חיים ומרכזי הערכה כבר מעלים אבק אצל חלק לא קטן של החברות המובילות בשוק, ותהליכים אלו מתחילים להיראות כמו מנת חלקו של העבר. תהליכי הגיוס של חברות רבות עוברים שינוי ומתפתחים טרנדים חדשים בגיוס עובדים. הרשתות החברתיות תופסות מקום נרחב יותר, המבחנים המעשיים מקבלים יותר משקל מהמבחנים העיוניים וניתן דגש רב יותר לשימת המועמד במרכז.
אומרים שכסף מניע את העולם, וזה נכון, אבל כאשר אתם מנסים למשוך טאלנטים לארגון שלכם, כסף עשוי שלא להספיק. בשוק העבודה של ימינו, עבור מועמדים רבים השכר אינו הגורם היחיד שנלקח בחשבון בעת קבלת הצעת עבודה. בעוד שבעבר תמריצים כספיים היו במוקד האתגר של גיוס עובדים, כיום המועמדים מסתכלים אל מעבר למספרים ולא מוכנים להתפשר בקלות. רוצים למשוך את המוכשרים והאיכותיים שבהם? יש לנו כמה טיפים בשבילכם.
בעידן של חבר מביא חבר, שמועות שמתפשטות כמו אש בשדה קוצים, פידבקים , דירוגים וביקורות ברשתות החברתיות, קל יותר להבין את הכוח הטמון בחוות דעת. לכן אין פלא שהמלצות של עובדים על מקום העבודה וכיצד אלה מסייעים במיתוג הארגון כמקום עבודה נחשק. מספיק שיש מישהו בחבר'ה שעובד במקום מסוים ממנו הוא שבע רצון ומשוחח על כך עם חבריו, שבמקרה למדו אתו ובעלי הכשרה דומה. הוא מספר להם כמה נפלא לעבוד היכן שהוא עובד – החברים מתעניינים ומהר מאוד, כשנפתחת משרה פנויה, יש עליה יותר מתמודדים משהיו לולא אותו עובד מרוצה היה מדבר בשבחו של הארגון
לקצב האדיר בו מתפתחת הטכנולוגיה סביבנו, יש השפעה אדירה כמעט על כל תחומי החיים. בפרט, עידן החדשנות הנוכחי מביא שינויים בעולם העבודה, ולמעשה מייצר את עולם העבודה העתידי. תוסיפו לכך את השפעות הקורונה על העולם, ותקבלו מציאות שונה לחלוטין מכל מה שהכרתם. במסגרת עיצובו של עולם העבודה העתידי, משתנים סוגי המשרות בשוק, הביקוש למקצועות כאלה ואחרים, היחס לרמות השכלה וגם תנאי העבודה עצמם. כבר עכשיו, חברות רבות עברו למודל של עבודה מהבית, אבל מה צפוי בהמשך?
התחרות בשוק העבודה היום היא לא רק בין החברות שמפתחות מוצרים יותר חדשניים או מציעות שירותים במחירים אטרקטיביים יותר, אלא גם החברות שמצליחות לגייס עובדים איכותיים. ההון האנושי מהווה את הפנים של החברה ואחראי על התפוקה, ההתפתחות וההצלחה שלה. ומעסיקים מוצאים עצמם נאבקים ביניהם על טאלנטים מהשורה הראשונה המציבים דרישות גבוהות בשלב ניהול משא ומתן על תנאי העסקתם.
מיתוג החברה הוא תהליך מרכזי, שלמעשה מעצב את האופן שבו העסק ייראה, ואיך הוא ייתפס מול הלקוחות והשותפים שלכם. מיתוג הוא גם חלק חשוב באינטראקציה מול העובדים שלכם, ובמיוחד מול עובדים פוטנציאליים.
לקצב האדיר בו מתפתחת הטכנולוגיה סביבנו, יש השפעה אדירה כמעט על כל תחומי החיים. בפרט, עידן החדשנות הנוכחי מביא שינויים בעולם העבודה, ולמעשה מייצר את עולם העבודה העתידי. תוסיפו לכך את השפעות הקורונה על העולם, ותקבלו מציאות שונה לחלוטין מכל מה שהכרתם. במסגרת עיצובו של עולם העבודה העתידי, משתנים סוגי המשרות בשוק, הביקוש למקצועות כאלה ואחרים, היחס לרמות השכלה וגם תנאי העבודה עצמם. כבר עכשיו, חברות רבות עברו למודל של עבודה מהבית, אבל מה צפוי בהמשך?
השאירו פרטים כדי להתחיל ליהנות מחשיפה יומיומית לעשרות אלפי לקוחות
קיבלנו את כל הפרטים!