ריכזנו לכם את רשימת השאלות הכי חשובות פה לשירותכם :)
תמיכה למנהלי מערכת
אז איך נוכל לעזור?

שאלות ותשובות
נכנסים לאתר > עומדים עם העכבר מצד שמאל למעלה (במקום שבו מצוינת היתרה) > בתפריט בוחרים בחשבון החברה > תוצג טבלת ניהול משתמשים > לוחצים על כפתור "הוספת משתמש חדש" (מעל טבלת ניהול משתמשים)
לאחר מכן ממלאים את כל הפרטים > בוחרים אם להנפיק כרטיס סיבוס או תג עובד
*אפשר לבחור כרטיס וירטואלי ולוותר על הכרטיס פלסטיק
במידה ובחרנו להנפיק כרטיס - מקלידים כתובת למשלוח הכרטיס כולל שם המקבל ומספר נייד
במידה ובחרנו לא להנפיק כרטיס פלסטיק - מוחקים את ה-V מתיבת "שלח כרטיס להדפסה"
אם מנפיקים תג עובד יש לסמן "תג עובד"
בתג עובד יש להקליד קידוד עבור הכרטיס (רלוונטי רק בחברות שעובדות עם תגי עובד, ללא הקמת משתמשים אוטומטית)
בסיום לוחצים "הוסף משתמש"
נכנסים לאתר > עומדים עם העכבר מצד שמאל למעלה (במקום שבו מצוינת היתרה) > בתפריט בוחרים בחשבון החברה > תוצג טבלת ניהול משתמשים > בעמודת "שם עובד" מקלידים את שם העובד הרלוונטי ולוחצים חפש > לוחצים על שם העובד ומעדכנים פרטים
נכנסים לאתר > עומדים עם העכבר מצד שמאל למעלה (במקום שבו מצוינת היתרה) > בתפריט בוחרים בחשבון החברה > תוצג טבלת ניהול משתמשים > בעמודת "שם עובד" מקלידים את שם העובד הרלוונטי ולוחצים חפש > תחת עמודת "שם קבוצה" משנים את הקבוצה של העובד מצד ימין (ניתן להעביר קבוצה גם בעמוד "עדכון פרטי משתמש")
נכנסים לאתר > עומדים עם העכבר מצד שמאל למעלה (במקום שבו מצוינת היתרה) > בתפריט בוחרים בחשבון החברה > תוצג טבלת ניהול משתמשים > בעמודת "שם עובד" מקלידים את שם העובד הרלוונטי ולוחצים חפש > תחתח עמודת "פעיל" משנים את המתג בהתאם
נכנסים לאתר > עומדים עם העכבר מצד שמאל למעלה (במקום שבו מצוינת היתרה) > בתפריט בוחרים בחשבון החברה > תוצג טבלת ניהול משתמשים > בעמודת "שם עובד" מקלידים את שם העובד הרלוונטי ולוחצים חפש > לוחצים על לשונית "בקשה להנפקת כרטיס" > לחיצה על מתג "הנפקת כרטיס" מצד שמאל תאפשר את תחילת התהליך > בוחרים וירטואלי או פלסטיק
במידה ובחרנו כרטיס פלסטיק > בוחרים כתובת למשלוח הכרטיס או איסוף עצמי ממשרדי סיבוס > לוחצים שמירה
בוחרים את כרטיס המגירה הנדרש תחת "ניהול משתמשים" > לוחצים על שם הכרטיס ותיפתח חלונית לבנה עם פרטי הכרטיס ובה אפשר לעדכן את הפרטים > עורכים את הפרטים ולוחצים "שמור נתונים"
את הכרטיס הפיזי יש למסור לעובד. מומלץ להדביק מדבקה על הכרטיס עם שם העובד בנוסף לעדכון הנתונים במערכת
לעדכון תקציב פונים למנהל או למנהלת התיק שלך. מציינים במייל את שם הקבוצה לעדכון, ערך התקציב החדש ותאריך התחלה לעדכון התקציב
*מומלץ לעדכן תקציבים רק בתחילת חודש עבודה. עדכון תקציב לרוב מטופל עד יום עסקים
בעת הקמת המשתמש או הזמנת כרטיס חדש לוחצים על אפשרות "הוסף" בשורת הכתובת > מקלידים את הכתובת בשדות הרלוונטיים (רחוב, כניסה, בניין וכו') > הכתובת תתעדכן ואפשר לבחור אותה מרשימת הכתובות לשליחת הכרטיס לכתובת החדשה
דוח מפורט לחברה מציג את כל העסקאות שנעשו בטווח התאריכים שנבדקו, כשכל עסקה מוצגת בנפרד
דוח ריכוז הזמנות מראה את שם בית העסק ואת כמות ההזמנות שנעשו מהחברה - גם בסכום וגם בכמות עסקאות
דוח צמוד חשבונית ננעל ביום נעילת החשבונית ואינו משקף זיכויים או חיובים רטרואקטיביים
דוח לפי תאריכים משקף זיכויים או חיובים שבוצעו בדיעבד לתקופה שנבחרה
מחפשים תחת ניהול משתמשים משתמש יחידני לפי שדות שונים: שם פרטי / שם משפחה / מספר עובד / מספר כרטיס וכדומה