* להזמין אוכל במשלוח או באיסוף עצמי
* לראות מסעדות שנמצאות בסביבה על גבי מפה
* לראות את יתרת תקציב
* לשנות כתובת
* לסמן מסעדות מועדפות
* לראות הזמנות קודמות
* לשלם עם האפליקציה
* להזמין עם חברים
* להתחלק בתשלום
* להזמין מנה אהובה שוב
אז איך נוכל לעזור?
אנחנו נשמח לעזור (:
* להזמין אוכל במשלוח או באיסוף עצמי
* לראות מסעדות שנמצאות בסביבה על גבי מפה
* לראות את יתרת תקציב
* לשנות כתובת
* לסמן מסעדות מועדפות
* לראות הזמנות קודמות
* לשלם עם האפליקציה
* להזמין עם חברים
* להתחלק בתשלום
* להזמין מנה אהובה שוב
מכניסים שם משתמש, סיסמה ושם חברה.
אם אין לך את הפרטים אפשר לבדוק מול למנהל המערכת בחברה שלך או בשירות הלקוחות שלנו דרך הצ'אט באתר - חפשו את בועית הצ'אט הוורודה, או בוואטסאפ 052-3343241.
יש לאפס את הסיסמה בלחיצה על "שכחת סיסמה" בעמוד הכניסה. סיסמה חדשה תגיע למייל או לנייד, לפי בחירה.
צריכים עזרה? שירות הלקוחות שלנו ישמח לעזור בצ'אט באתר או בוואטסאפ 052-3343241 או בטלפון 1-700-70-11-30.
כשלוחצים על "משלוחים" נפתחת רשימת המסעדות המבצעות משלוח לכתובת שהוגדרה בחשבון שלך. הרשימה ממוינת לפי גובה הנחה, אך אפשר לשנות את המיון לפי "מינימום הזמנה למשלוח". בוחרים מסעדה, בוחרים מנה ומשלימים את ההזמנה.
נכנסים לאפליקציה עם פרטי הכניסה, בוחרים במשלוח או איסוף מהמסעדה, נכנסים למסעדה המבוקשת, מוסיפים לסל את המנה הנבחרת. משלימים את התהליך בלחיצה על הזמנת משלוח.
* חשוב לשים לב לפרטים כמו כתובת המשלוח, שעה וכדומה
בסיבוס אין דמי משלוח 😊
לא, אין. אפשר לבחור אם להזמין למועד הקרוב או למועד מאוחר יותר (למשל אפשר להזמין בשעה 10:00 משלוח שיגיע בשעה 14:00). זה אומר שאפשר להזמין משלוח בכל עת ולא רק עד השעה 11:00.
מקבלים מייל אישור עסקה ואפשר להיות רגועים 😊
אם לא קיבלת מייל אישור עסקה, אפשר להתעדכן בסטטוס ההזמנה בפירוט העסקאות (עומדים עם העכבר על השם שלך באתר מצד שמאל למעלה > פירוט עסקאות).
אפשר להזין פרטי אשראי אישי ולהשלים. כדי להזין את פרטי האשראי נכנסים לאשראי אישי באתר או באפליקציה שלנו.
הכוונה למינימום הזמנה שהמסעדה קבעה. המינימום יכול להתעדכן לאורך כל היום. המינימום הוא אזורי כך שאפשר לבצע הזמנה שלא עומדת במינימום ולהתעדכן האם הצטרפו מזמינים נוספים.
אפשר לבצע הזמנה חוזרת במסך "ההזמנות שלי". לחיצה על המנה הרצויה תעביר אותה לסל ההזמנות, כל מה שנותר הוא ללחוץ על כפתור "הזמן שוב".
לוחצים על "החלף כתובת" ובוחרים את הכתובת החדשה. אם החברה מאפשרת הזמנת משלוחים הביתה, לוחצים על "הוספת כתובת" ומכניסים את כתובת הבית למשלוח.
נכנסים לאפליקציה ולוחצים "לשלם בנייד", מקבלים קוד זמני בן 20 דקות שאותו יש להציג בקופה 😊
הכנו סרטון הסבר קצר
אם ההזמנה עדיין נמצאת בסטטוס "בתור" אפשר לבטל אותה דרך המערכת: נכנסים ל"פירוט עסקאות", לצד העסקה יופיע אייקון איקס אדום המאפשר ביטול. מומלץ לוודא כי סטטוס ההזמנה השתנה ל"הזמנה בוטלה" וקבלת מייל ביטול עסקה.
רשימת המסעדות מופיעה תחת "ישיבה במסעדה". הרשימה כוללת את המסעדות הנמצאות באזור הכתובת המוגדרת למשלוח. אפשר לבצע חיפושים לפי חתכים שונים, למשל שם עיר או סגנון מטבח.
לחצו על אייקון הסינון> תחת כשרות תוכלו לבחור ב-"כשר"> לחצו סינון וכעת המסעדות שיוצגו יהיו בהתאם לסינון.
*אנו ממליצים לבדוק את סוג הכשרות ישירות מול המסעדה
*המידע המוצג הינו באחריות המסעדה
בחלק העליון של האתר, מתחת לשם שלך.
אפשר להפיק דוחות שימוש בכרטיס לפי חתך תאריכים נבחר. נכנסים לפירוט עסקאות, בוחרים את התאריכים הרצויים וצופים בדוח.
עומדים עם העכבר באתר מצד שמאל למעלה (ליד השם שלך) > לוחצים הזמנה עם חברים > מוסיפים את החברים (במקביל החברים יצטרכו לעשות את אותה הפעולה ולהוסיף אותך לאתר שלהם). מעכשיו אפשר לחלק תשלום עם חברים בסיום כל הזמנה.
* חשוב לשים לב שהחברים נמצאים באותה חברה ובאותה הכתובת.
הכנו סרטון על איך מזמינים ומחלקים את התשלום עם חברים
הכנו סרטון איך מגדירים את החברים באפליקציה
בוחרים את המנה הרצויה כרגיל, כשהיא מופיעה בסל ההזמנות לוחצים על האייקון הפלוס ומשייכים את ההזמנה לחבר או לחברה.
נכנסים לאפליקציית סיבוס או לאתר, לוחצים על "אמצעי תשלום", מגדירים סכום להגבלת החיוב באשראי ומקלידים את פרטי הכרטיס. לסיום לוחצים "שמירה".
זה אומר שלא הצלחנו לחייב את הכרטיס שצירפת לחשבון הסיבוס שלך. כדי לשחרר את חסימת הכרטיס ולהסדיר את התשלום, צריך לעדכן את פרטי האשראי. איך? נכנסים לאפליקציית סיבוס או לאתר, עוברים ל"אמצעי תשלום" מגדירים סכום להגבלת החיוב באשראי, מקלידים את פרטי כרטיס האשראי ולסיום לוחצים "שמירה". האשראי יעודכן במערכת בליווי הודעה על שחרור החסימה.
חיובי האשראי הם על חשבון חודש קודם (מתחילת החודש ועד סופו) ונגבים מדי 10 בחודש. לפירוט העסקאות נכנסים לאתר > "פירוט עסקאות" וסינון לפי התאריכים הרצויים.
נכנסים לאפליקציית Wolt> מבצעים הזמנה > משנים את אמצעי התשלום שמוגדר לתשלום בסיבוס > מאשרים את ההזמנה > מתחברים לחשבון הסיבוס עם פרטי הכניסה שלך > מאשרים תשלום.
נכנסים כרגיל לאפליקציית Wolt, מבצעים הזמנה, מגדירים את סיבוס כאמצעי תשלום ומאשרים את ההזמנה. אחר כך מתחברים לחשבון הסיבוס ומאשרים תשלום.
נכנסים לאזור "איסוף עצמי" באתר או באפליקציה > מחפשים את הרשת שממנה רוצים להזמין > בוחרים את אחד השוברים. את השובר אפשר למצוא במייל ובנייד שמוגדר אצלנו במערכת.