סיבוס מתרחבת: לא רק אוכל – גם רווחת עובדים
סיבוס, שידועה בעיקר בזכות פתרונות התזונה וההסעדה שהיא מספקת לאלפי עובדים בישראל, מרחיבה את פעילותה לתחום רווחת העובדים – ומציעה לארגונים ערך חדש ומשלים: לא רק לדאוג למה שהעובד אוכל, אלא גם למה שהוא מרגיש.
העולם הארגוני עובר שינוי. עובדים מצפים ליותר מהמעביד – לא רק שכר והטבות חומריות, אלא תחושת שייכות, ביטחון אישי ותמיכה רגשית. סיבוס מזהה את השינוי הזה ופועלת לקדם פתרונות חדשניים שיעניקו מענה כולל לרווחת העובד – מענה שמתחיל באוכל, אבל לא נגמר שם.
שיתוף הפעולה עם Group Hug מהווה את הצעד המשמעותי בכיוון הזה. לקוחות סיבוס נהנים מתנאים מועדפים לרכישת מנוי לעובדים בפלטפורמת Group Hug – פלטפורמה חיצונית, מקצועית ועצמאית שמתמחה בתמיכה רגשית, מנטלית וזוגית.
אז מה זה בעצם Group Hug?
Group Hug היא פלטפורמת Wellbeing חדשנית שמעניקה לעובדים (ולבני משפחותיהם) מענה אישי ודיסקרטי לאתגרים רגשיים, נפשיים וזוגיים.
מה מייחד את Group Hug?
-
פרופיל רווחה אישי ודינמי: העובד בונה לעצמו פרופיל ייחודי ומקבל תמיכה המותאמת לצרכיו האישיים.
-
תמיכה אנונימית ודיסקרטית: כל שימוש בפלטפורמה מתבצע בפרטיות מלאה, מבלי לשתף את הארגון בפרטים האישיים.
-
מומחים זמינים בלחיצת כפתור: גישה לפסיכולוגים, יועצים זוגיים, מאמנים ומטפלים, בצורה נגישה ונוחה.
-
מעטפת משפחתית: העובד יכול להעניק מנוי נוסף לאדם קרוב לבחירתו – בן או בת זוג, הורה או ילד בוגר – וכך להרחיב את התמיכה מהאישי אל המשפחתי.
בלי עלות לעובד
אחד היתרונות המרכזיים במודל שיתוף הפעולה הוא שהעובדים עצמם אינם משלמים דבר. הארגון רוכש את המנוי באופן מרכזי (בהנחה ייחודית במסגרת סיבוס), והעובדים מקבלים גישה מלאה לשירותי Group Hug – כולל האפשרות להרחיב את השימוש לבן משפחה – ללא כל עלות אישית.
במילים אחרות, מדובר בהטבה אמיתית, ישירה ומשמעותית, שמראה לעובד שהארגון באמת שם בשבילו – גם ברגעים האישיים, ולא רק בהקשר המקצועי.
למה עכשיו?
המציאות הרגשית של העובדים בישראל השתנתה – במיוחד מאז תחילת המלחמה. לפי נתוני Group Hug:
-
68% מהעובדים מדווחים על שחיקה מוגברת.
-
41% מהמנהלים מעידים על ירידה בפרודוקטיביות.
-
37% מהאוכלוסייה פנתה לייעוץ זוגי.
-
63% מהרווקים מרגישים קושי משמעותי ביצירת קשרים חדשים.
במציאות כזו, מקום העבודה הופך למוקד תמיכה קריטי – מקור ליציבות רגשית, תחושת שייכות וכלים להתמודדות.
שדרוג אמיתי לחוויית העובד
שיתוף הפעולה בין סיבוס ל-Group Hug אינו רק מהלך שיווקי – הוא שינוי תפיסתי. הוא מאפשר לארגונים להוסיף רובד רגשי ואנושי להטבות שהעובד מקבל ממילא – ולהעמיק את תחושת האכפתיות, המחויבות והחיבור.
מדובר בכלי אסטרטגי למחלקות HR, שמאפשר להן להרחיב את סל ההטבות, לחזק את תחושת השייכות בארגון, ולתת מענה למגוון צרכים אמיתיים של העובדים.
לסיכום
שיתוף הפעולה בין סיבוס ל-Group Hug מביא איתו גישה חדשה להטבות בארגון: לא רק מה שנכנס לצלחת, אלא גם מה שמתרחש בלב. עם תמיכה רגשית דיסקרטית, אפשרות להרחבה לבני משפחה, וללא עלות לעובד – מדובר באחת ההטבות המשמעותיות ביותר שאפשר להעניק היום. כי כשדואגים לעובדים באמת – הם יכולים לדאוג להכל.