איך מצטרפים לארנק הדיגיטלי של סיבוס - כל מה שצריך לדעת
הארנק הדיגיטלי של סיבוס הוא פתרון חדשני ונוח לניהול מתנות והטבות לעובדים.
הארנק הדיגיטלי של סיבוס הוא פתרון חדשני ונוח לניהול מתנות והטבות לעובדים.
הארנק הדיגיטלי של סיבוס הוא פתרון חדשני ונוח לניהול מתנות והטבות לעובדים. במאמר זה נסביר איך מצטרפים לארנק הדיגיטלי של סיבוס, הן כלקוח קיים והן כלקוח חדש, ומה הם השלבים הנדרשים לשימוש יעיל ופשוט בארנק הדיגיטלי.
אם אתם כבר לקוחות של סיבוס, ההצטרפות לארנק הדיגיטלי היא פשוטה מאוד. כל שעליכם לעשות הוא:
אם אתם לא לקוחות של סיבוס אך מעוניינים להצטרף ולהנות מהארנק הדיגיטלי, התהליך דומה:
לאחר שהחברה מצטרפת לשירות הארנק הדיגיטלי של סיבוס, כל עובד יקבל גישה לארנק הדיגיטלי דרך האפליקציה של סיבוס.
לאחר הנפקת הכרטיס, העובדים יכולים להתחיל להשתמש בארנק הדיגיטלי של סיבוס באופן מיידי. התקציבים שהחברה הקצתה יופיעו במסך "הארנק שלי". כדי לממש את התקציב:
מנהלי הרווחה בארגון או מי שממונה על ניהול התקציבים, יוכלו לנהל את תקציבי ההטבות דרך ממשק נוח ופשוט. הממשק מאפשר:
הארנק הדיגיטלי של סיבוס הוא הדרך המודרנית, הנוחה והיעילה להעניק מתנות והטבות לעובדים. אם יש לכם שאלות נוספות או צורך בהסבר מפורט יותר, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לעזור.
להצטרפות ולקבלת פרטים נוספים: עמוד ההרשמה לארנק הדיגיטלי של סיבוס